خرید ساعت کاسیو|ساعت مچی کاسیو|خرید پستی

ساعت کاسیو جی شاک , قیمت ساعت کاسیو اصل ,ساعت کاسیو ادیفایس , ساعت کاسیو مدل edifice ,کاسیو ماشین حساب, آدرس نمایندگی ساعت جی شاک در تهران , ساعت کاسیو زنانه ,ساعت کاسیو بند چرمی

خرید ساعت کاسیو|ساعت مچی کاسیو|خرید پستی

ساعت کاسیو جی شاک , قیمت ساعت کاسیو اصل ,ساعت کاسیو ادیفایس , ساعت کاسیو مدل edifice ,کاسیو ماشین حساب, آدرس نمایندگی ساعت جی شاک در تهران , ساعت کاسیو زنانه ,ساعت کاسیو بند چرمی

بهترین فلزیاب چیست؟

 چندین نوع فلزیاب وجود دارد. نه تنها نوع فلزیاب، بلکه شرایط زمین و جستجو و همچنین نوع اشیایی که مورد جستجو قرار میگیرند هم متفاوت هستند. این تفاوت ها منجر به تاکید بر ویژگی های مختلف در فلزیاب های مختلف میشود. لازم است که فلزیاب‌ درست را برای هر کاری پیدا کنید.

به عنوان مثال، یک اسکنر گنج (گنج‌یاب) برای پیدا کردن قطعات کوچک طلا در یک محیط معدنی غنی ایده آل نیست. در واقع، اسکنر گنج برای هدفهای بزرگتر ساخته شده است، نه برای قطعات کوچک فلزی در زمین. این امر به کاربر کمک می کند تا سیگنال های فریبنده را از قطعات کوچک فلز در سطح نادیده بگیرد. اسکنر گنج یاب برای پیدا کردن اهداف بزرگ دفن شده در عمق است. اسکنرهای گنج پیشرفته میتوانند شکافها و فلزات را نیز تشخیص دهند. با این حال نسبت به اشیاء کوچک حساسیت کمتری دارند. هدف فلزیاب‌ی گنج پیدا کردن اشیاء بزرگ است.

از طرف دیگر، طلایاب، به قطعات فلزی کوچکتر حساس است، و مخصوصا به طلا. اصول طراحی آن برای رسیدن به بالاترین حساسیت برای اجسام کوچکتر است. این دستگاه قادر به شناسایی تمام فلزات گرانبها و طلا است که فلزیاب‌ی گنج قادر به پیدا کردن آنها نیست.

از سوی دیگر، فلزیاب های تک سکه و هابی نتایج بهتری در سطوحی با عمق متوسط دارند، و در جایی که سکه ها و اشیا فلزی پراکنده شده باشد بهتر کار میکنند (طلا، نقره، مس). برخی از مدل ها از تکنولوژی پیشرفته استفاده می کنند تا سازگاری بیشتری با ساختار معدنی خاک داشته باشد. آنها همچنین می توانند با کویل های مقاوم در برابر آب، در محیطهایی مثل دریا، روخانه و ساحل هم قابل استفاده باشند.بسیاری از کاربران از کار با آنها راضی هستند.

با این وجود، سؤال دیگری ممکن است وجود داشته باشد:

آیا فلزیاب ای وجود دارد که در یک مقوله‌ی واحد از همه “بهتر” باشد؟

مقایسه‌ی فلزیاب هایی که برای اهداف مختلف ساخته شده اند منصفانه نیست.

فلزیاب های موجود در بازار با عمق، ثبات، اقتصاد، وزن، قیمت، پشتیبانی، ضمانت و نام تجاری مختلف ساخته شده اند. مشتری بر اساس این متغیرها انتخاب خودش را انجام میدهد و یکی از بهترین ها را برای نیازها و اولویت هایش انتخاب می کند.

خبره ترین و حرفه‌ای ترین دستگاه فلزیاب ایمیجراسکورپیون 6000

گنج یاب تصویری اسکورپیون

سیستم تصویربرداری 3بعدی

تصویربرداری و آنالیز لایه‌های زمین به منظور شناسایی اهداف.
 

دیسک سیم پیچ بیضی

این دیسک مناسب شناسایی اهداف با عمق کمتر از 3 متر می‌باشد.

 

طراحی جدید لوپ‌های بزرگ

طراحی جدید لوپ جهت استفاده آسان‌تر

این لوپ مناسب شناسایی اهداف با عمق بیشتر از 3 متر می‌باشد.لوپ و دیسک فلزیاب تصویری

 

عملکرد چندگانه

این دستگاه 2 نوع عملکرد ارائه کرده است.

سمت راست دستگاه فلزیاب پی آی می‌باشد.

سمت چپ دستگاه مغناطیسی می‌باشد.

ردیابی دستی و اتوماتیک

 

سیستم مغناطیسی به هر 2 گزینه ردیابی مجهز شده است.

با تنطیم اسکن دستی و اسکن اتوماتیک می‌توانید بین 2 گزینه را انتخاب کنید.

ردیابی اسکن زنده و دخیره اسکن‌ها

می‌توانید از حالت اسکن زنده استفاده کنید و همین‌طور اجازه دهید تصاویر گرفته شده در حافظه دستگاه دخیره شوند.بهترین گنج یاب فلزیاب تصویری

 

لوپ قابل حمل

لوپ‌های قابل حمل که می تواند به سادگی برای استفاده آماده کرد.

 

.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد